Tendencies en experiencia client pel 2025
Tendències emergents en experiència del client el 2025
El món de l'experiència del client segueix evolucionant ràpidament. Per a la mediació és un concepte clau, estratègic, ja que en molts casos aquesta experiència és la diferència entre un corredor i un altre.
La diferenciació és el com, no el què.
En aquest 2025 veurem com els clients són cada vegada més exigents. La irrupció de tecnologia molt sofiticada que permet automatitzar processos de manera massiva, obre les portes a “malacostumar” els clients.
-
Personalització impulsada per la IA: Els clients esperen solucions adaptades a les vostres necessitats específiques. Amb les eines d'intel·ligència artificial, les corredories poden analitzar dades per oferir productes i serveis altament personalitzats, des de recomanacions d'assegurances fins a estratègies de comunicació individualitzades. El 2025, la diferència la marcarà la capacitat de convertir dades en accions que generin valor real per al client.
-
Integració de l'omnicanalitat:
Els clients busquen interaccions fluides a través de múltiples canals, des del presencial fins al digital. La capacitat per oferir una experiència uniforme i connectada entre plataformes serà fonamental. Des d'apps mòbils fins a xarxes socials i atenció personalitzada, les agències han d'estar on els clients les necessiten, en el moment adequat. Per tant, disposar de sistemes de gestió que integrin la connectivitat multicanal serà un element clau per respondre aquestes expectatives.
En un entorn competitiu i dinàmic, les corredories que adoptin aquestes tendències i les integrin en el pla d'acció tindran més probabilitats de diferenciar-se i fidelitzar els seus clients.